- KTO je v PEKLE ?
PEKLO (večné odlúčenie od Boha /Judáš Iškariotský) v JADRE ZEME
---
Zo zjavenia ct.sr.Márie z Agredy (7 pápeži schválili) /// č.537 / “… Tak ten (Judáš), kto bol vrahom svojho Stvoriteľa (Ježiša), stal sa vrahom tiež seba samého (samovražda). To sa stalo v PIATOK o 12 hod., 3 hod. pred smrťou nášho Spasiteľa. ”
—
č.538 / “Diabli ihned popadli JUDÁŠOVU DUŚU a priviedli ju DO PEKLA. …až po uplynutí 3 dní - podľa dopustenia božskej spravodlivosti - diabli sami strhli jeho TELO zo stromu a priniesli ho k jeho DUŠI, aby spolu s ňou trpelo večný trest v NAJHLBŠEJ PEKELNEJ PRIEPASTI….TAJOMSTVO TEJTO PRIEPASTI bolo, že tie väčšie muky a pálčivejšie pekelné plamene boli od stvorenia sveta určené pre tých, ktorí po prijatí KRSTU sami zavinia svoje zatratenie zanedbávaním svätých SVIATOSTÍ….pretože Judáš bol prvý, ktorý sa tak neobyčajne podieľal na týchto milostiach, ale tak hrozne ich zneužil, preto bol prvý, ktorý bol uvrhnutý do toho miesta muk, pripraveného pre neho a tých,ktorí sa mu podobajú a ho nasledujú.”
—
"Boh stvoril zem spoločne s nebesiami, aby v strede zeme vytvoril peklo, lebo ihned v okamihu stvorenia zemegule boli v jej vnútri ponechané veľké priestory a široké priepasti,vhodné pre peklo,očistec a predpeklie. A v pekle bol súčasne stvorený hmotný oheň a iné potreby, ktoré teraz slúžia k trestaniu zatratencov." (I.zv. č.82)
****************************************
Zjavenie zmŕtvychvstalého Ježiša Krista v Krakowe (poľsko) sr.sv.Faustýne Kowalskej, dňa : 9.8.1934
"Ježiš mi dal poznať, aká milá je mu vynahradzajúca modlitba. Povedal mi : "Modlitba pokornej a milujúcej duše zmierňuje hnev môjho Otca a priťahuje more požehnania." Po skončení adorácie v polovici cesty do "cely" (izby), ma obstúpilo množstvo veľkých čiernych psov. Skákali a zavýjali, chceli ma roztrhať na kúsky. Zbadala som, že to nie sú psy, ale DIABLI (padlí anjeli). Jeden z nich prehovoril zlostne : "Za to, že si nám ODOBRALA tejto noci toľko DUŠÍ, roztrháme ťa na kusy." Odpovedala som, že akto je vôľa najmilosrdnejšieho Boha, nech ma trhajú na kúsky. Právom si to zaslúžim, lebo som najúbohejšia z hriešnikov a Boh je vždy svätý, spravodlivý a nekonečne milosrdný. Na tieto slová odpovedali všetci SATANI naraz : "Utekajme, lebo nie je sama, je s ňou Všemohúci." A zmizli ako zvírený prach z cesty. Ja som spokojne, končiac Te Deum, išla do cely a rozjímala nad nekonečným,nepochopiteľným Božím milosrdenstvom." ///
Katechizmus Katolíckej Cirkvi / KKC 1034 /
"Ježiš často hovorí o "PEKLE" (gehenne), o "neuhasiteľnom ohni", ktorý je URČENÝ TÝM, ČO AŽ DO KONCA SVOJHO ŽIVOTA ODMIETAJÚ VERIŤ A OBRÁTIŤ SA, a kde môžu zahynúť naraz duša i telo. Ježiš závažnými slovami oznamuje,že "pošle svojich anjelov a vyzbierajú z jeho kráľovstva ... tých, čo páchajú neprávosť, a hodia ich do ohnivej pece" (Mt 13,41-42) a že vyhlási odsúdenie : "Odíďte odo mňa, zlorečení, do večného ohňa." (Mt 25,41)
KKC 1035 / "Učenie Cirkvi potvrdzuje, že jestvuje peklo a že je večné. DUŠE TÝCH, ČO ZOMIERAJÚ V STAVE SMRTEĽNÉHO HRIECHU ZOSTUPUJÚ HNEĎ PO SMRTI DO PEKLA, KDE TRPIA PEKELNÉ MUKY, "večný oheň". Hlavný trest pekla spočíva vo večnej odlúčenosti od Boha, lebo jedine v ňom môže mať človek život a blaženosť, pre ktoré bol stvorený a po ktorých túži." ///
Zjavenie Kráľovnej posvätného ruženca - Matky Ježiša Krista - Panny Márie, vo Fatime (Portugalsko) dňa: 13.7.1917
"Videli ste PEKLO, do ktorého sa DOSTÁVAJÚ ÚBOHÉ DUŠE. Aby saduše zachránili, chce Pán Boh zaviesť vo svete pobožnosť k môjmu Nepoškvrnenému Srdcu (POBOŽNOSŤ na 1. SOBOTU V MESIACI: sv.spoveď, sv.ruženec, sv.omša, zasvätenie Srdcu Panny Márie). Ak sa urobí to, čo vám kážem, budú mnohé duše zachránené a svet sa dočká mieru." (schválené pápežom: Ján Pavol II. a vizionári sú - okrem Lucii - vyhlásených za svätých)
***
Denník exorcistu „lokalizuje“ Judáša
22.1.2011 , (magnificat.sk) – Nedávno sa mladý katolícky vedec rozprával s rehoľníčkou, ktorá bola riaditeľkou základnej školy, do ktorej chodil jeho syn.
Počas konverzácie prišla reč na „peklo“ a dotyčná ho uistila, že nemusí trápiť svojho syna niečím takým, pretože „peklo neexistuje“.
Vedca to mierne povedané dosť udivilo, pretože vedel, že Ježiš odkazoval na peklo niekoľkokrát. Keďže to bol dobrý sicílsky katolík, okamžite syna preradil do inej školy. Ak totiž Ježiš povedal, že peklo existuje Mat 5: 29-30, tak existuje. Ak Ježiš povedal, že sa osobne stretol so satanom , Mat. 4:1-11, tak je isté, že sa s ním stretol. Na to, aby to človek pochopil ani nepotrebuje byť vedcom.
Na zaujímavú ilustráciu aktuálnosti témy pekla môže poslúžiť výňatok z denníka o. Vogla, exorcistu.
Exorcista o. Carl Vogl napísal záznam z 23-dňového exorcizmu ženy z Earlingu v Iowe , ktorý je jedným z najslávnejších zápisov svojho druhu (vydalo ho vydavateľstvo Tan Books), z ktorého sme vybrali nasledovný úryvok:
Exorcista: “V mene Ježiša a jeho Najblahoslavenejšej Matky, ktorá rozdrvila hlavu hada, povedz mi pravdu. Kto je vaším vodcom ? Ako sa volá? “
Démon ( štekajúci) : „Beelzebub.“
Exorcista: „Voláš sám seba Belzebubom? Nie si Lucifer, knieža démonov? “
Démon: „Nie, nie knieža , ani vodca. Jeden z vedúcich. “
Exorcista: „Takže si nebol ľudskou bytosťou, si jeden z padlých anjelov, ktorí pyšne chceli byť ako Boh? “
Démon, ceniac zuby: „Áno, tak je. Ako Ho nenávidíme!“
Exorcista: „Prečo sa nazývaš Belzebubom ak nie si knieža démonov?“
Démon: Moje meno je Belzebub a dosť.
Exorcista: „Z pohľadu vplyvu sa radíš k Luciferovi, alebo si z nižšieho radu anjelov? “
Démon: „Patril som k serafínskemu chóru. “
Exorcista: „Čo by si robil keby ti Boh dal možnosť odčiniť to?“
Démonický úškľabok: „Si vôbec kompetentný teológ?“
Exorcista: „Ako dlho mučíš túto ženu?“
Démon: „Od jej 15-tich rokov.“ (26 rokov posadnutosti)
Exorcista: „Ako si si dovolil vstúpiť do nevinného dievčaťa a takto ju mučiť?“
Démon, uškľabovanie : „Ha, nebol to jej vlastný otec, ktorý nás do nej dostal?“
Exorcista: „Ale prečo si ju ty sám, Belzebub posadol? Kto ti dal povolenie?“
Démon: „Netrep sprostosti. Nemám počúvať satana?“
Exorcista: „Takže na príkaz Lucifera?“
Démon: „A ako ináč?“
Exorcista: „Prikazujem ti v mene Ukrižovaného Spasiteľa z Nazareta , aby si priviedol otca tejto ženy , aby mi tento dal odpoveď“.
Hlboký drsný hlas sa ozýva popri Belzebubovom.
Exorcista: „Si nešťastným otcom tejto ženy, ktorý preklial svoje vlastné dieťa?“
Rev: „Nie“
Exorcista: „Kto potom si?“
Hlas: „Som Judáš.“
Exorcista: „Aký Judáš? Judáš Iškariotský, bývalý apoštol?“
Hrozný poľutovaniahodný vzdych: „Áno, ja som“.
Hlas naplnil hrôzou celú miestnosť, pastora úplne vydesil. Nasleduje nechutná pľuvacia scéna, keďže Judáš má chuť opľuť z celej sily svojho Pána a Majstra.
Exorcista: „Judáš, aká je tvoja rola v tomto prípade posadnutia?“
Judáš: „Spôsobovať jej beznádej, aby spáchala samovraždu a obesila sa. Musí dostať povraz! Ona musí ísť do pekla.“
Exorcista: „Je teda pravdou, že ten kto spácha samovraždu ide do pekla? “
Judáš: „Skôr nie.“
Exorcista: „Prečo nie ?“
Judáš: „Ha, my diabli sme jediní, kto ich ženie k tomu, aby páchali samovraždy. Aby sa obesili, tak ako som to urobil ja. “
Exorcista: „Ľutuješ, že si sa toho dopustil?“
Judáš s nadávaním: „Nechaj ma na pokoji. Daj mi pokoj s tvojim „oným“ Bohom. Bola to moja vina.“ A začal šalieť.
Jedná sa o malý výňatok z toho, čo môžeme nazvať exorcistovým osobným denníkom.
***
NA PRVOM MIESTE PEKLA KRESŤANOV
(Svätá Veronika Giuliani)
Prvé miesto, kde je pripútaní sám Lucifer a s ním Judáš, ktorý robí Luciferovi sedadlo a poduškuna Luciferovskom kresle, a tam sú i tí, ktorí sú nasledovnici Judáša.
(v najrozmanitejších podobách falošnosti a zrady )
**==***==**
NA DRUHOM MIESTE PEKLA KRESŤANOV
(Svätá Veronika Giuliani)
Druhé miesto je to, kde sú všetci hrierarchovia a preláti svätej Cirkvi katolickej, pretože boli vyzdvihnutý k dôstojnosti a oni zvrátilili pocty a vieru, šlapú po krvi Ježiša Krista, môjho Syna, nesmiernymi hriechmi.
**==***==**
NA TREŤOM MIESTE PEKLA KRESŤANOV
(Svätá Veronika Giuliani)
Na treťom mieste, ktoré si videla, sú rehoľnici a rehoľnice.
**==***==**
NA ŠTVRTOM MIESTE PEKLA KRESŤANOV
(Svätá Veronika Giuliani)
Na štvrtom mieste sú všetci spovedníci, ktorí oklamali duše, svojích penitentov ( spovedajúcich)
( pozn. : bolo by oveľa viac svätých duší, keby bolo viac skúsených a svätých duchvovnich vodcov. Ó , veľká je dôstojnosť kňaza, ale aj veľká zodpovednosť! Kňaz, veľa ti bolo dané, ale veľa od teba budú aj žiadať ! Svätá Faustína )
pokračovanie
Svätá Faustína a Božie milosrdenstvo
**==***==**
NA PIATOM MIESTE PEKLA KRESŤANOV
(Svätá Veronika Giuliani)
Na piatom mieste sú duše sudcom a správcov spravodlivosti.
Lebo koreňom všetkého zla je láska k peniazom; niektorí po nich pachtili, a tak zablúdili od viery a spôsobili si mnoho bolesti.
Prvý list Timotejovi – kapitola 6 ,10
**==***==**
NA ŠIESTOM MIESTE PEKLA KRESŤANOV
(Svätá Veronika Giuliani)
Na šiestom mieste sú všetci predstavení rehoľníkov
( Ako napomínať, viesť duše – Pápež Gregor Veľký
pokračovanie )
**==***==**
NA SIEDMOM MIESTE PEKLA KRESŤANOV
(Svätá Veronika Giuliani)
Na siedmom mieste sú tí, ktorí chcú žiť podľa svojej vlastnej vôle, a dopúšťajú sa hriechu,zvlášť telesných. DIV,744)
**==***==**
Najsvätejšia Panna povedala svätej Veronike Giuliani : Vo vytržení si bola prenesená do pekla, aby si zakúsila muky pekla , a po svojom príchode videla, aké veľké množstvo duší padá do pekla, a každá z nich má tam miesto svoho trápenia.
Poznala si, že sú to duše rôznych národnosti a stavov, kresťania i neveriací ……. kresťania, rehoľníci a kňazi.
Ti poslední sú Luciferovi najbližší a trpia tak, že si to ľudská myseľ nevie ani len predstaviť.
Keď tieto duše pôjdu do pekla celé peklo slávi sviatok, okamžite zakusujú pekelné muky a urážajú Boha (D M 353)
**==***==**
**==***==**
Páter Amorth: hlavní řimský exorcista – Zlý člověk se nestáva ze dne na den. Člověk má tisíc možností, jak najít omluvy pro své nezřízené jednání. Člověk se stáva nenázanejším, aniž by si toho sám povšiml, a žije ponoťen hlboce v hříchu.
Mojí bratři, kvuli oprávnenému strachu z pekla se snažíte sami sebe přesvědčit, že vlastné neexistuje. Buďte ale opravdu upřímní a řekněte mi, kolikrát a kolika způsoby vás Buh volal a vy jste jeho volání nechtěli slyšet?”
Mnozí svatí, jako například svatá Terezie z Avily, měli strašná vidění pekla s velkým množstvím duší, viděli také celé skupiny duší, které kráčely cestou vedoucí k tom n bídnému konci. To, co o dané zkušenosti vypovhl svatá Veronika Giulianiová, je opravdu hrůzostrašné Lucifer je uprostřed a všechno kontroluje svýma planím číma očima. Hned druhý po něm je Jidáš.
Pak následní kněžstvo rozdělené podle hodností, panuje zde přísný řád podle toho, jak kdo je důležitý.
Na posledním místě stojí bezpočet zavržených. Pochopitelně stejně jako v ráji, tak ani zde nejsou všichni stejní. To je také myšlenka, kterou ve svých úvahách rozvíjel Dante, jenž stavěl na tom, že trest přesně odpovídá spáchaným hříchům.
Jaký by život na zemi, taková je také existence v zavržení. Vidění svaté Veroniky Giulianiové se zachovala na dvaadvai tisících ručně psaných listech, které objevil osmdesátiletý francouzský poutník až drahnou dobu po její smrti.
Před tímto objevem by nikdo ani nepomyslel na to, že tato žena byla světicí. Žila, měla svá mystická vidění a to vše také popsala v naprosté skrytosti.
Prameň : Denník svätej Veroniky Giuliani
Zverejnil : Suore Francescane dell’ Immacolata – Monastero delle – výňatok z katolíckeho časopisu – světlo
Svätá Veronika Giuliani: stiahni v doc.
Svätá Veronika Giuliani: stiahni v doc.
|
Či kohosi nevydesí myšlienka, že zlí kresťania budú vyhodení do vonkajšej tmy čiže do pekla, kde bude plač a škrípanie zubami, namiesto toho modlári a pohania, ktorí nepoznali Krista, naopak – otvoria oči, opustia cestu, ktorá vedie do zatratenia, vojdú do lona katolíckej Cirkvi a zaujmú miesto zlých kresťanov, ktorí vo svojej zaslepenosti pohŕdali Božími milosťami? Zlí kresťania budú kedysi v pekle znášať strašnejšie muky, ako neveriaci, ktorí nikdy nepočuli o Kristovi a Jeho náboženstve. Kresťanom, len čo dosiahnu vek užívania rozumu, svieti akoby skvelé slnko fakľou viery. Teda dostatočným spôsobom môžu poznať svoje povinnosti voči Bohu, voči sebe samým, voči blížnemu. Aké strašné, aké hrozné bude peklo kresťanov! Ako je nebo vzdialené od zeme, tak bude odsúdenie kresťanov ďaleko ťažšie od odsúdenia neveriacich. Lebo spravodlivý Boh prísnejšie potrestá toho, kto dostal viac milostí, ale nimi pohrdol, namiesto toho, aby ich využil a verne slúžil Pánovi. Odsúdený kresťan teda trpí v pekle neporovnateľne viac ako pohan. Keby som mohol teraz zavolať Judáša a prikázal mu prehovoriť, hovoril by takto: „Áno, trpím!“ Nemohol by povedať nič viac, lebo ľudský jazyk nie je v stave podať to, ako Božia spravodlivosť trestá hriešnika po smrti.
Ako v nebi sú rôzne stupne slávy pre vyvolených – primerane zásluhám každého – tak i v pekle sú rôzne stupne múk a toľko je pekiel, koľko je hriešnikov, lebo každý zo zavrhnutých tam trpí primerane počtu a kvalite svojich hriechov. Všetci sú nešťastní, lebo nevidia Boha, čo je najväčším trestom. Keby odsúdený mohol vidieť Boha hoci raz za tisíc rokov čo len päť minút, tak jeho peklo by prestalo jestvovať. Bezbožníci sa mýlia, keď hovoria, že im je všetko jedno, či pôjdu do zatratenia za veľký počet hriechov, či za malý. Skutočne, niekedy sa mi zdá, akoby som videl plamene zapálené rukou spravodlivého Boha, ako sa odvracajú od modlárov, a so šialenou zúrivosťou sa vrhajú na odsúdených kresťanov. A znovu sa mi zdá, akoby z tých temných hlbín sa predieral hlas k pohanom: „Prečo, Bože, si nás zavrhol do tejto priepasti ohňa? Predsa sme nevedeli, čo máme robiť, aby sme Ťa milovali. Ak sme Ťa urazili, tak bo bolo iba z nevedomosti. Keby si k nám prehovoril, ako si kedysi prehovoril ku kresťanom, milovali by sme Ťa, vyhýbali by sme sa hriechom“. Ježiš Kristus si zapcháva uši na volanie týchto nešťastníkov, lebo predsa dal im prirodzený zákon a neopustil ich úplne. Ale sťažnosť odsúdených kresťanov je neporovnateľne otrasnejšia. Tí nepretržite nariekajú: „Ach, ako trpím! Vidím oheň, dotýkam sa ho, cítim ho, sám som ohňom! Z vlastnej viny som odsúdený. Dobre som vedel, čo bolo treba robiť pre spásu a mal som všetko, čo bolo k tomu potrebné. Vedel som, že hriechom stratím Boha, stratím dušu i nebo, vystavujem sa večnému ohňu. Trpím tieto tresty, lebo som to sám chcel. Milosrdný Boh ma toľkokrát chcel výčitkami svedomia nakloniť k tomu, aby som opustil hriech. Ale pohŕdal som náukou katolíckej Cirkvi a aj napriek tomu, že som dostal mnoho svetla, zúfalo som hrešil. Trestaj ma, spravodlivý Bože, predsa pre mňa si prijal ľudské telo, pre mňa si znášal toľko pokorení a múk, pre mňa si prijal bolestnú smrť! Pre mňa si ohlasoval vznešenú náuku a hojne si rozdával svoje milosti.
www.boziemilosrdenstvo.sk/vianney/o_pekle_krestanov.html
|
V Duchovných cvičeniach pátra Sejíncriho mladšieho sa hovorí: Démon, ktorý v Ríme posadol istého osobnosť, na otázku, ako dlho musí ostať v pekle, zúrivo odpovedal:
„Navždy, navždy."
Prítomných to naplnilo takou hrôzou, že mnohí mladíci z rímskeho seminára, ktorí tam boli, vykonali si generálnu spoveď a zmenili prostredníctvom tej veľkej kázne skladajúcej sa z dvoch slov svoj život:
„Navždy,navždy."
Úbohý Judáš Uplynulo už tisícsedemsto rokov, čo je v pekle, a jeho peklo sa ešte len začína. Úbohý Kain! V ohni je už viac ako šesťtisíc rokov a jeho peklo ešte len začína! Jedného diabla sa opýtali, odkedy je uvrhnulý do pekla.
Odpovedal: „Odvčera."
„Akože," povedali mu, „veď ty si zatratený už viac ako päťtisíc rokov," A on nato: „Ó, keby ste vedeli, čo znamená večnosť, pochopili by ste, že päťtisíc rokov je v porovnaní s ňou len okamih.
ocistec-purgatory.weebly.com/diev269a-v-pekle.html
***
Preto, ako opäť hovorí
svätý Ján Zlatoústy, bol zatratený aj Judáš. Zhrešil spoliehajúc sa na dobrotu Ježiša Krista: „Dôveroval v láskavosť Učiteľa.“ Slovom,
Boh trpezlivo znáša hriešnika, ale nie donekonečna. Keby to bolo tak, že by Boh zniesol všetko a vždy, nik z hriešnikov by nebol zatratený;
všeobecný názor je však ten, že väčšia časť ľudí (hovoríme o dospelých) je zatratená: „
Široká brána a priestranná cesta vedie do zatratenia a mnoho je tých, čo cez ňu vchádzajú“
(Mt 7, 13).
ukrizovananekonecnalaskamilujemta.sk/wordpress/